onsdag, november 4

Klaga

Jag vet att jag inte får klaga :-)
Kommentaren - "Du har själv valt det!" kommer kastas i mitt ansikte fler gånger än jag kommer hinna räkna, den här bulltiden fram till midsommar.
Och jag vill sannerligen inte vara en martyr som lider i tysthet med en plågad min.
Jag skriver detta mycket för att påminna mig själv (hoppas att jag har vett att läsa igenom mina gamla inlägg med jämna mellanrum).

Tack och lov har de inte den attityden på sjukhuset. Och skulle någon sådan dyka upp så byter jag ut den. För jag har den makten! Mwoahahahaaa! *mitt elaka skratt*
Det är skönt att inte vara tjugo och inte våga säga vad man vill utan att oroa sig för vad andra tycker.
30+ is the shit. Tror att det gäller 40+ också.

Nu ska jag lätta upp stämningen med lite Stenmark ;-)

3 kommentarer:

Tingeling sa...

Du får klaga! Vi har yttrandefrihet i det här landet. Och jag hoppas du slipper träffa människor som säger Du har själv valt det. För riktigt så enkelt är ju inte livet. Alla har inte lika många eller samma alternativ att välja på, eller hur? Men jag som älskar barn tror inte att du kommer att vilja klaga så himla mycket, trots allt... Kram!

medioker sa...

Varm kram tillbaks :-)

Snokis sa...

Nä, ni får skylla er själva båda två. Ni kunde ha gift er och skaffat alla barn med samma person som alla andra :o)