söndag, november 29

Jag är kär!

I Lisbet Salanders läkare.
Skönt att känna att man funkar.

Ni behöver inte oroa er. Jag ska inte stalka honom. Bara beundra lite på håll ;-)
Visst var han göteborgare?

Filmen var FANTASTISK! Faktiskt bättre än de två andra och jag tror att man kan få stor behållning av den även om man inte har läst böckerna eller sett de andra filmerna.
Har läst någonstans att Stieg hade skrivit synopsis på 10 böcker.
Åh, att få läsa det! Han hade nog en hel del ess i skjortärmen...
Misstänker att han i någon bok hade avhandlat Salanders tvillingsyster.
Tråkigt när folk inte får leva färdigt riktigt.

Slängpuss till Stieg och till Aksel som spelade den mysiga läkaren.

4 kommentarer:

Snokis sa...

Jag är också lite kär. Men jag är ju visst gift, så du får han.

medioker sa...

Det var generöst!
Tackar, tackar.
Tur att han inte har något att säga till om. He he.

Snokis sa...

Det slog mig att det här måste vara första gången vi tycker lika om en sån här sak. Alltså första gången vi vill ligga med samma person, typ. Fast jag vet inte om jag vill ligga, han var lite för trevlig.

medioker sa...

Nä, fy nej. Trevligt vill man ju inte ha ;-)
Jag håller med. Det är nog första gången vi har varit i närheten iallafall.
Skönt att vi inte måste tycka lika jämt :-) Eller tycka olika av princip.