söndag, november 1

Ingen såg...

...har det hänt då?

Idag har jag krattat löv. Jävlar vad löv jag har krattat. Men ingen har sett hur bedrövligt det såg ut innan och ingen beundrar resultatet efteråt. Det finns klara nackdelar med att bo själv!

Och det som jag nästan är mest stolt över; jag har bytt lampan i ytterbelysningen! WOW!
Det tog en och en halv vecka och krävde en stege, en skruvmejsel, dagsljus och miljooner liter tålamod.
Tålamod mäts i rymdmått, det är jag övertygad om.

Nä, den enda som kommer att bli lite imponerad är min söta far för han visste om att det behövdes.

Inga bildbevis. Inga före- och efterbilder. Bara skryt ;-}
He he.

1 kommentar:

snokis sa...

Jag är väldigt imponerad. Fast det heter bo ensam, inte själv. Själv bor du bara om du är barn eller utvecklingsstörd.