fredag, februari 26

Ibland saknar jag någon...



Någon som klappar på magen.
Någon som bara har kärlek i ögonen när hen tittar på mig.
Någon som ser fram emot att lära känna det här lilla knytet med mig.
Någon som tycker att jag är det vackraste som finns, även när jag är tjåck, och som berättar det för mig.
Någon som övertygar mig om att det inte gör något att min navel håller på att försvinna.
Någon som lagar min älskringsrätt (som är det jag är sugen på i just det ögonblicket).
Någon som säger "Nä, inte ska du skotta. Sätt dig i soffan och ät praliner så tar jag hand om det".

Men jag har så goa vänner :-)

Och jag har så goa släktingar, även om de inte är geografiskt nära :-)

Och världens goaste lilla fröken M som är så stolt i sin roll som storasyster och planerar för allt hon ska lära Yoda.

Så egentligen är jag lyckligt lottad :-)
Och lycklig :-)

4 kommentarer:

Snokis sa...

Jag ska klappa på magen nästa gång vi ses.

Eva sa...

Jag vill också klappa på magen och känna sparkar. jag kan ge kramar med:)

Snokis sa...

Oj, bäst att du håller dig undan så att inte Eva får för sig att hon vill ha fler.

E sa...

Barn är jag klar me, men katter får nog plats några till;)